De laatste weken zijn me gepasseerd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu De laatste weken zijn me gepasseerd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu

De laatste weken zijn me gepasseerd

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon Bini,

De tijd vliegt voorbij.. Over 23 dagen zal ik ook weer een stap op Nederlandse bodem gaan zetten.. Ik kan me dat vanaf hier nog niet voorstellen..

De afgelopen er is veel veranderd en veel gebeurd.. met feesten ga ik natuurlijk weer vrolijk verder. Ik was gebleven na de week van mijn vriendinnen..

Zaterdag's was het de dag van de kampioenen in NL.. Wie o Wie. Linda, Anoek en ik heel vroeg op gestaan op Ajax - Twente te kijken.. maar helaas voor korte duur want iedereen zat hier op internet dus de internet verbinding viel weg. Uiteindelijk hebben we nog een kwartiertje eerste helft mee kunnen luisteren op de ouderwetse manier.. boxen erbij MP4 en ja hoor daar zaten we op Telamonstraat.. Het was wel gezellig die dag.. Daarna hebben we het natuurlijk afgesloten met een dagje strand en stappen op Wet & Wild..

Toen kwam er een rot week:
De laatste week van mijn 2 dushi's.. Woensdagavond zijn nog wezen uiteten bij Cinco en daarna hebben nog even met alle huisgenoten gezeten bij Cabana.
Vrijdag was de dag dat ik naar Hato mocht om ze weg te brengen. Gelukkig is Esther mee gegaan.. Want afscheid nemen hier is niet leuk.. :( We hebben nog even met zijn 4en wat gedronken op Hato en toen heb ik afscheid van ze genomen.. Het was zwaar en heb hier ook aan moeten wennen de eerste week.. Ik heb ook in het weekend niet veel gedaan.. ik had die week zo slecht geslapen dat ik lekker het weekend heb bij getankt.
Tot zaterdag eigenlijk toen kregen we toen dat een huisgenootje van ons een heel ernstig ongeluk had gehad... Ik ga niet in details treden die vertel ik nog wel in NL.. Het gaat gelukkig nu weer allemaal goed met haar.. Ze is weer thuis maar moet wel heel rustig aan doen..

Verder is de week daarop niet zo heel veel gebeurd.. Ik ben naar stage geweest.. en in het weekend was het weer tijd voor een feestje bij Kyra. Zaterdag zijn we daar gaan BBQ-en.. Lekker wat gedronken en daarna nog even naar de Tijd geweest daar was een spelletjes avond.. Gezellig :D stefstuntpiloot gespeeld.. vroeger ook heel vaak gedaan. Daarna nog even door naar Bermuda en toen was ik dronken genoeg om in mijn bedje te liggen ;) en goed te slapen..

Zondag lekker bij getankt op Daaibooi ook een mooi strandje ook heb ik hier mijn eerste frikandel gegeten :D echt lekker..

Deze week ben ik veel wezen uiteten.. Anne ging naar huis en een andere Anne ook nog.. Dus het was wel even tijd om te genieten.. Gister hebben we het afgesloten bij Cabana.. Net ben ik naar Hato geweest daar heb ik samen met Anne nog een Brightje gedronken en toen weer naar huis..

nu is het even wachten tot Zondag en dan komt er weer bezoek voor mij :D Namelijk mijn vader en mijn zusje dus als jullie die weken niks van me horen dan ben ik druk bezig met nog meer genieten..

Ayo van uit Curaçao

ps. Deze week geen foto's ik maak er namelijk de laatste weken niet meer zo heel veel en ik wil ook nog wat dingetjes besparen voor tijd ;)

Fijn weekend allemaal

  • 02 Juni 2011 - 22:34

    Linda G:

    Hee Kim!

    Geniet nog maar even lekker van de laatste weekjes.. Ik ga dat hier in SU ook zeker doen! Tot de 25ste....

    Xje Linda

  • 03 Juni 2011 - 06:14

    Jezus:

    Heej zuslief,

    Wat een mooi verhaal.. Jammer dat er geen foto's bij zitten! Ik ga straks nog even mijn laatste spulletjes kopen met Luusje.. En dan kunnen we zondag bij elkaar in de armem vliegen =)..

    Tot zondag om 17.20 uur op Hato dan landen wij weet je dat ook weer..

    See you sunday..

    xxxxxxxxxx jezus

  • 03 Juni 2011 - 07:59

    Mam:

    nog eve en dan zijn ze er pap heeft de camara van leon dus alles wordt vastgelegd kun je altijd nog terug kijke maak er wat moois van met zn drieen en tot horens of tot kijk grxje mama

  • 03 Juni 2011 - 08:10

    Lianne:

    Heey die Kim!
    Wat een mooi verhaal weer......en dan de laatste weekjes. Zag net op facebook een foto van jou met een kindje. Wat prachtig zeg! Je hebt daar ook weer veel 'liefdes' zitten wat het afscheid daar niet makkelijker maakt. Maar...........nu op naar je pap en zus. Veel plezier en geniet nog lekker verder.
    XXX Lianne

  • 03 Juni 2011 - 08:58

    Anke:

    Lieve Kimmie :D

    Wat een verhaal weer meid; leuke dingen maar helaas ook minder leuke dingen. Maar nu is er een heel leuk vooruitzicht namelijk je zusje en je vader komen zondag! Super leuk meid; geniet ervan. Voor je het weet neem je afscheid van Curacao, maar hier in Nederland zullen ze je weermet open armen ontvangen :D Daar ben ik van overtuigd!

    Geniet nog van de mooie zee, zon en de vele avonturen!

    Liefs xx


  • 03 Juni 2011 - 09:16

    Betsie:

    Ha die Kim.
    Het begint nu echt af te tellen, zondag je vader en je tweelingzus, heerlijk toch. Laat hun maar veel zien en leg het maar vast dan kunnen jullie het nadien nog bekijken. Je hebt daar veel mee gemaakt en vele vrienden gemaakt maar dat vind ik ook niks gek voor zo'n toffe meid als jij bent. Als je straks weer op de nirkant bent zal je nog vaak aan deze tijd terug denken.
    Kim geniet nog van je laatste weekjes
    groetjes Hubsie en Betsie

  • 03 Juni 2011 - 09:44

    Fieke:

    Leuk om weer wat van je te horen. Helaas maak je ook minder leuke dingen mee. Maar geniet nog van de tijd dat je daar bent meid!:D

    Liefs Fieke

  • 03 Juni 2011 - 10:08

    Silvie:

    Hey Kim,

    Geniet van je laatste dagen...
    Ik was een maand in Curacao en heb echt heimwee.. hoe zal dat bij jou over een jaar zijn..

    Geniet van alle tijd met Miriam en je papa. Ga leuke dingen doen en zeker even bij mambo gaan feesten en eten op zondag!

    Fijne weken nog en tot snel in Neerkant.

    liefs Silvie

  • 03 Juni 2011 - 13:52

    Cindy Van Der Putten:

    Dushii!!

    Inderdaad de tijd vliegt.!
    Ben echt blij als ik je een dikke knuffel kan geven!

    Geniet nog maar even van de mooie blauwe zee en alles daar!
    Heeel veel plezier met Mir en je papa!

    & tot 25 juni!

    Geniet ze nog Dushi!

    xxxx

  • 03 Juni 2011 - 14:43

    Nicoleeeeeeeee:

    Sowww zeg tijd gaat echt snel!!
    Geniet er nog maar volop van:D
    Leuk verhaaltje weer. Ben nog steeds jaloers hahaha.
    Afgelopen weekend gevolleybalt met fam. Beijers. En ja hoor ik heb eindeijk mijn t-shirt bijna beij;)
    7de plaats mooi hé:D
    Meid geniet van de tijd mi jullie pap en mirjam!
    en tot over paar weekjes zeggen we dan!

    liefs(K)

  • 03 Juni 2011 - 16:24

    Remco:

    hey kim,

    inderdaad allemaal wat minder leuke dingen, die horen er helaas ook bij. maar goed dat je zo positief bent en daar de leuke dingen tegenoverzet. maar na een tijdelijk afscheid kun je weer uitkijken naar een hereniging als je ze een tijdje niet gezien hebt. weer wat leuke momenten om naar toe te leven. zeker komende zondag zou ik je stralende lach wel eens willen zien als je je papa en je zusje eindelijk weer in de armen kunt sluiten.. laat hun veel zien en meegenieten (hun moeten het met een weekje doen waar jij 5 maanden voor hebt (gehad).. zeker je zusje heeft dat wel verdiend nadat ze me wekenlang uitstekend heeft geholpen op het werk. ik zal haar daar wel even missen maar kan ik (en het bedrijf) vast wennen als ze weer weg is en hoe we het dan op moeten lossen.
    ik ken hem/haar wel niet maar wens je huisgenootje veel beterschap.

    blijf genieten en tot eind juni in ons eigen landje

  • 04 Juni 2011 - 09:16

    Sandra B.:

    Lieve Kim,

    wat heb je weer een mooi verhaaltje!
    en wat gaat de tijd toch snel.
    Geniet nog even van al het moois daar, en maak er een leuke tijd van met je pap en mirjam!

    Liefs xxx

  • 04 Juni 2011 - 12:36

    Janet:

    Heee Kim, leuk om weer wat van je te horen. Het is alweer bijna voorbij, de tijd gaat idd snel! Geniet komende week van het leuke gezelschap en tot snel :) liefs xx Janet

  • 04 Juni 2011 - 15:19

    Inge:

    Hoi meid

    Gelukkig dat je er zo van geniet!
    Veel plezier met je zusje en je pa;)
    We zien je weer in NL
    xxxx

  • 04 Juni 2011 - 15:43

    Anne Pijnenburg:

    Hey Kim

    Wat jammer van het vervelend maar gelukkig genoeg genoten deze week:)
    Ik wens je heeel veel plezier met jullie Mir en pap maar dat zal wel helemaal goed komen;)

    Kus Anne

  • 06 Juni 2011 - 12:03

    Ine:

    Hee kim,

    Heel veel plezier met jullie mir en jullie pap!

    Tot snel!!

    Xx

  • 07 Juni 2011 - 17:31

    Piet:

    Hoi Kim,

    Jammer van die rotweek en het ongeluk van je huisgenoot. Laat dit niet je laatste weken verpesten, geniet er nog van. Ik zie je over een paar weken wel weer en dan babbelen we wel wat bij.

    Groetjes van je overbuurjongen.

  • 08 Juni 2011 - 14:43

    Mark Pijnenburg:

    Jaja, de laatste weken gaan snel... Geniet maar lekker van de week samen met Mir en je vader. Tot over een paar weekjes!

    Groetjes, Mark

  • 09 Juni 2011 - 11:04

    Mam:

    ik hoor wel dat jullie genieten lekker warm weer echt iets voor mirjam lekker geniete in de zon maar voor pap ook kim nog eve hou je haaks& tot t volgende bericht of tot horens.gr mamaxxx

  • 19 Juni 2011 - 21:12

    Jeanine:

    Wooow Kim is almost home! How weird!!
    Maar wel gezellig dat je dan weer bij Toverland bent :-D

    Hoe was het met je papa en Mir?
    Nou geniet nog van je laatste paar daagjes:-(
    Tot snel!

    X Jeanine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

@ Curaçao --> Playa Lagun

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 29860

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Curaçao

Landen bezocht: