Feest weekend gehad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu Feest weekend gehad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu

Feest weekend gehad

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Bondia,

Het gaat allemaal goed hier.. Iedere weekend gebeuren er steeds meer rare dingen op de Telemonstraat maar het
is hier zo gezellig..

Voor ons begon donderdag het weekend.. Donderdagavond hebben we met een paar huisgenootjes zitten Kingzen. Daarna zijn we met zijn allen naar De tijd gegaan en daar nog even door naar Cinco.. We waren om half 4 ongeveer thuis en mijn wekker ging weer om 9 uur om weer te gaan werken de volgende dag, en ik stond daar een beetje met een brak hoofd bij..

Vrijdagavond hebben eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Ik heb samen met Anoek en Linda, en later Ben en Lydia GTST gekeken en lekker yoghurt gegeten :D.. Ik ben op tijd naar bed gegaan want ik was echt heel brak van de dag van te voren..
Zaterdag zijn we met een paar huisgenootjes naar Cas Abou gegaan, lekker even gerelaxt op het strand met zijn allen. ’s Avonds was het weer tijd voor een feestje.. Een huisgenootje van ons had de Lokobus afgehuurd --> het is een hele grote party bus met hele harde muziek. We zijn 2 uurtjes rond gaan rijden door Curaçao echt heel erg leuk, maar ons feestje werd een beetje verstoord toen we bijna thuis waren. Er zat een huisgenootje op het dak en de politie had dat toevallig gezien.. Dus moest de bus aan de kant gezet worden en diegene die op de bus zat moest zich melden maar niemand heeft gezegd wie het was omdat de kans groot is dat hij/zij dan een avondje in de bak mocht tukken. Dus dat hebben achter wegen gelaten.. We mochten daarna wel verder rijden maar iedereen moest gaan zitten in de bus en er mocht niet meer gefeest worden. Zodra de politie weg was werd de muziek weer op volle toeren aangezet en konden we lekker verder feesten tot we veilig op de Telamon aan waren gekomen. Daarna zijn we nog met een paar man op stap geweest en toen was het half 5 voor dat ik thuis was.

Zondag eigenlijk normaal een hele lamme dag voor het was voor ons geen lamme dag we zijn gaan wake boarden met een paar huisgenootjes echt heel erg leuk om te doen.. Trouwens voor de mensen die niet weten wat het is.. Je scheurt lekker met een board achter een bootje aan op het water.. en dan is natuurlijk de kunst om te blijven staan en natuurlijk om op te komen. Iedereen mocht 2 keer een kwartiertje wake boarden. Ik kan je vertellen na de eerste keer was ik kapot moe.. Het was echt moeilijk om te blijven staan even kijken welk been je voor moet doen je moet tegen gas geven en dan kan je eindelijk, dat hoop je staan.. Maar nee eerste kwartier kwam ik mijn boardje niet op.. 2de kwartier nog een poging nu met het andere been proberen en jaa hoor dat stond ik achter het bootje op het water… Het was echt heel erg leuk om te doen.. --> de foto’s zijn te zien bij de link hier beneden.. Maar met de gevolgen moet je ook leven eerst een kwartier zouthappen, de volgende heel veel spierpijn hebben.. ’s Avonds zijn we nog even naar Wet & Wild gegaan maar niet zo heel lang want we vielen bij in slaap..

maandag heb ik nog even een dagje vrij! Andere plannen als normaal.. Vanmorgen heb ik Carin naar stage gebracht en daarna heb ik even boodschappen gedaan... en toen was het tijd om weer naar Hato te gaan.. We hebben vandaag weer afscheid moeten nemen van 2 hele lieve mensen.. :(..
Nu is het even tijd voor een meiden avondje.. Vanavond gaan we even GTST kijken samen met Merel, Anoek, Linda en Vincent.. Jeeej

Verder jaa heb ik niet meer zo heel veel te melden, ik zit ondertussen op de helft van mijn periode hier.. Het gaat echt allemaal super snel en het is zo gezellig allemaal.. en ik weet ook zeker dat ik dit hard ga missen als ik weer thuis ben..

Maar mensen met de foto’s is weer hetzelfde verhaa.

http://www.mijnalbum.nl/Album=MAVP6RT4&mct=upl_nw_ab

verder wens ik jullie allemaal een hele fijne werkweek.. :D

Ayo en heel veel liefs van mij

  • 05 April 2011 - 02:12

    Linda Groenen:

    Hoooi Kim!
    Leuk verhaal zeg! En de foto's passen er helemaal bij.. Wake-boarden zag er erg soepeltjes uit :P
    Ik zie dat je flink aan het stappen bent, hoe zit het eigenlijk met de boys??
    Veel plezier nog daar op dat party eiland ;)
    xje

  • 05 April 2011 - 06:01

    Sandra:

    Heee lieve Kim, :D
    wat heb je weer een super leuk verhaal!
    je bent flink aan het feesten en aan het genieten.
    en wat super gaaf dat wakeborden...dat lijkt me ook echt moeilijk ja. zie dat hij bij jou toch goed lukt de 2de keer ;)
    nou tot snel ik ga ook weer lekker werken! jij ook een fijne week.
    Kusjes San

  • 05 April 2011 - 06:23

    Lianne:

    Heey Kim!

    Wat een heerlijk enthousiast verhaal! Dit gun ik je van harte. Je mag trouwens tegen ons allemaal hier in Nederland gerust vertellen dat jij het was die boven op die bus zat.....we zullen het tegen niemand vertellen!!
    Geniet nog heerlijk verder en fijn dat de tijd zo snel gaat....dat betekend dat het er echt leuk is.

    Veel leifs van mij!

  • 05 April 2011 - 06:24

    Lianne:

    Uhhh, LIEFS bedoel ik!

  • 05 April 2011 - 08:20

    Mam:

    hoi ik lees en hoor wel je komt los dat blondje uit de neerkant kenne ze daar ook ik hoop dat de meeste ons mir ook zien dat wordt dan jache die wete dan wie dat is aleen je kleur is een beetje anders maar mir gaat natuurlijk ook veel zonne dat ze niet achter blijft, t blijft toch dezelfde iedereen denkt dat je terug bent, zie je ons pap al met die twee blondjes,als ze bij jou zijn, gr mammaxxx

  • 05 April 2011 - 09:13

    Jezus:

    Heee Zusje,

    Wat een avontuur! Geweldig om te lezen echt serieus.. Ik hoop dat je nog heel veel leuke dingen zult doen zodat de tijd iig gewoon lekker voorbij vliegt :D.. Voor ons dan hè, want het is nog maar 9 weken en dan kom ik naar jou :D..

    Verder gaat hier ook alles goed, ook met onze huisdiertjes.. Papa en mama gaan vanavond mijn bed op halen en mijn kast en dan kan ik lekker weer in mijn eigen bedje slapen EINDELIJK !!

    Hoe staat het met de jongens? Allemaal jongens op de foto maar is er ook eentje jou vriendje aan het worden :P:P..

    We spreken ons wel weer!! Nog maar 6 nachtjes slapen en dan ben je jarig !

    xxxxxx Jezus

  • 05 April 2011 - 09:28

    Huub En Betsie:

    Kim wat leuk dat het vlug gaat, zoals je schrijft dat is toch een teken dat je er ook van geniet. Wij genieten van jou verhaaltjes, heerlijk toch. Ik denk dat ik wat verkeerd doe, want wat ik ook doe ik kan geen een foto bekijken, jammer is dat wel want ik denk dat die bij het verhaal heel mooi zijn.
    Kim 'n knuffel uit het nu koude Nirkant, morgen wordt het weer iets beter. En jij maar lekker werken in de warmte.
    Hubsie en Betsie

  • 05 April 2011 - 14:14

    Cindy:

    haa kimmie!

    Leuk om je verhaaltje weer te lezen,
    druk druk druk allemaal :D
    Jammer dat Ben en lydia weer terug naar Nederland zijn.
    Ben was wel een beetje je maatje en vooral als hij gedronken haha!
    spreek je snel weer @t skype.
    Genieten!

    xx

  • 05 April 2011 - 14:39

    Anke:

    Lieve Kim :D

    Zo te zien gaat het weer stukken beter met jou ;) haha. Je beleeft daar volgensmij de tijd van je leven; teminste dat vertellen de foto's en de verhaaltjes mij. Ook echt GEWELDIGE foto's meid, je straalt helemaal :D

    En het wake boarden wat gaaf zeg :D! Lijkt me moeilijk, maar jij krijgt het de 2de keer toch voor elkaar! Bedankt voor de uitleg, nu weet ik ook alweer wat het is:P

    Tot 7 mei, ik verheug mij er nu al op om naar Curacao te komen, maar al helemaal om jou op te komen zoeken :D

    xx

  • 05 April 2011 - 14:39

    Jan:

    Beste Kim,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Curacao.
    Wil je nog wel terug naar Neerkant??
    Bij de fanfare missen we je wel!!
    Nog veel plezier en tot ziens.
    XX

  • 05 April 2011 - 20:30

    Jeanine:

    Kim,

    Wat ben ik toch jaloers op al jouw verhalen die ik steeds lees..En wat maak je veel mee!! Supergaaf! Wat een indrukken en wat een ervaringen rijker.
    Hoe gaaf is dat wakeboarden btw haha! Very charming ;-)

    Feest ze nog, geniet er maar met volle teugen van, voor je het weet ben je weer in dit kikkerlandje.

    X Jeanine!

  • 06 April 2011 - 09:47

    Fieke:

    Heey Kim,

    Wat weer een leuk verhaal zeg. Je bent flink aan het feesten en je geniet van de tijd dat je daar bent, groot gelijk heb je!!:D

    Het wake-boarde lijkt me echt gaaf, ziet er leuk uit. Knap dat het gelukt is de tweede keer, lijkt me best lastig.

    De foto's zien er ook weer erg leuk uit!

    Liefs Fieke

  • 06 April 2011 - 20:52

    Margriet:

    Ha Kim,
    Wat een gave feestfoto's, je bent daar lekker uit je dak aan het gaan. Ben je al op de helft????? Niet aan denken, gewoon lekker verder genieten!
    Een fijne werkweek hahaha, ja die is bij ons wel een beetje anders dan bij jou :-p. Maar bij ons scheen vandaag ook de zon, en het was kermis. Dus ....... we hebben lekker in de draaimolen gezeten in de toeta :-)
    Groetjes,
    Bas, Margriet en Ruben

  • 08 April 2011 - 15:32

    Nicoleeeeeeeee:

    Helaaaa Feestbeest!!

    Wat een party's heb jij daar:D Echt super,zou ut ook wel willen meemaken!
    En dat wakeboarden wat goed van jou;)hahaha leukleuk!
    Morge onze laatste wedstrijd! Daarna gezellige afsluiting!

    tot over paar maandjes meid

    liefs xX

  • 08 April 2011 - 17:02

    Remco:

    Hey beij,

    fijnfisjenie??? zie dat je het daar ook gezellig aan het maken bent.. en ook nog actief aan een nieuwe sport bent begonnen super dat je het al binnen een half uurtje onder de knie hebt. geloof niet dat mij dat gelukt was ( en zal ik mijn ledematen maar niet aan gaan doen om dat te proberen :P ) alles goed nog op je stage, is de peutergroep nu aan het vragen of je toch niet liever daar bent nu ze je een weekje hebben mogen meemaken??

    veel plezier komend (lang?) weekend. en lees volgende week wel hoe dit (denk ik toch wel een beetje voor jou rare weekend) verlopen is.. maar denk maar zo. lang leve skype:P

    gr, Remco

  • 09 April 2011 - 18:11

    Pierre Martens:

    Hoi buurmeisje,

    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag daar in dat verre warme land. Ik wens je aanstaande maandag een hele mooie dag met je vriendengroep die je, jou kennende, inmiddels wel zult hebben opgebouwd. Ik hoop ook dat je het daar nog een paar maanden heel leuk hebt, maar ik zal heel blij zijn als ik die vrolijke lach van jou weer hoor en zie in de Meistraat.

    Veel groetjes van de oude buurman
    PS: Met mij gaat alles goed.

  • 10 April 2011 - 18:09

    Willianne En WIm:

    Ha die Kim,
    Word er ook nog stage gelopen?
    Alvast van Harte met je verjaardag.
    Gr.
    Wibenwib

  • 11 April 2011 - 17:54

    Willianne En Wim:

    Ha die Kim,
    Word er ook nog gewerkt?
    Vanharte
    Wibenwib

  • 11 April 2011 - 19:24

    Inge:

    KIMMETJEE:D
    ik stuur je zo maar een berichtje want hyves hangt en hangt de hele tijd! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Ik hoop dat je eenb leuke dag hebt gehad en er nog iets van gaat maken.
    Dikke knuffel Inge

  • 22 April 2011 - 14:10

    Jezus:

    KIM IS HET NIET TIJD VOOR EEN NIEUW VERHAAL!!!

    (Je zei dat je dat gister zou doen, tegen mij :(:( hahaha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

@ Curaçao --> Playa Lagun

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 29864

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Curaçao

Landen bezocht: