Updates vanuit Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu Updates vanuit Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu

Updates vanuit Curaçao

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is weer een tijdje geleden dat ik weer wat op mijn site heb gezet. Ik heb het de laatste tijd zo druk. Doordeweeks moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden en in het weekend doe ik niks anders dan lekker bakken als de zon schijnt. ( de laatste wil de zon niet veel schijnen in het weekend )

Iedereen bedankt voor alle leuke kaartjes voor mijn verjaardag. Maar even in het speciaal wil ik mijn lieve vriendinnetjes bedanken die me toch wel iets heel dierbaars hebben gestuurd.. Voor de nieuwsgierige ze hebben me een boekje gestuurd iedereen heeft er een verhaaltje in gezet met wat leuke foto’s en leuke herinneringen die ik met hun heb meegemaakt. Toen ik het boekje zag heb ik wel even moeten slikken en met tranen in mijn ogen heb ik het boekje zitten lezen. Het is toch raar, eigenlijk ben ik helemaal niet zoveel met ze bezig maar dan merk je pas echt dat je ze echt heel erg mist,:-( en wat ze voor je betekenen.. Masha Danki Dushi’s.

Verder even over mijn werk. Vanaf vorige week sta ik voortaan op de jongste peutergroep. Bambino heeft namelijk een nieuwe pand erbij gehuurd, wat er naast zit. En daardoor hebben we de groepen meer kunnen splitsen op leeftijd. Het was deze week even aan poten omdat ik gewend ben om met een ander schema te werken. Maar het is wel heel erg leuk. De dagen van werken zijn ook langer geworden ik ben voortaan van 8.30 uur tot 18.00 uur bij mijn stage. Ik werk in principe iedere dag van 8.30 tot 18.00 en de dagen dat ik eerder klaar ben, ben ik daar om aan mijn opdrachten te werken.

Er wordt natuurlijk ook nog steeds gefeest laten we maar even beginnen bij mijn verjaardag 11 April 2011. De dag dat ik een keer alleen jarig was. Heel raar maar ook echt super leuk. Het begon allemaal zondagavond naar Wet en Wild. Halverwege de avond keer ik van Anoek een smsje dat ze naar huis waren om een of ander probleempje ;-). Toen hun terug waren ben ik even drinken voor ze gaan halen want ze zagen er wat dorstig uit. Op het moment dat ik me weer omdraai vanuit de bar staan al mijn huisgenootjes daar met een mutsje op hun hoofd en een toetertje in hun mond.
Het was ook weer een keer om tijd om naar huis te gaan. Je kan het raden het huis was mooi versierd en mijn kamer lag helemaal vol met ballonnen. Ook zat er een vieze kakkerlak in mijn kamer maar daardoor lieten we pret niet drukken. We hebben een hele gezellig avond gehad. De volgende dag natuurlijk even skypen met mijn tweelingzusje ;-). Het is wel raar dat ik hier zit en hun in NL mijn en Mirjam zijn verjaardag aan het vieren zijn. Ik heb nog even met oma geskyped en met de rest van de familie. Zo nu weten hun ook waar ik woon, want natuurlijk heb ik het huis ook een paar keer rond gelopen. Ook hadden Linda en Anoek een hele mooi taart voor me laten maken. Zie foto’s ik heb ook nog cadeautjes van hun gekregen ook allemaal super leuk. Dankzij hun heb ik hier toch een onvergetelijke verjaardag gehad.

Ook op stage heb ik mijn verjaardag gevierd samen met de kindjes, even wat lekkers uitgedeeld en de taart moest natuurlijk ook mee voor mijn collega’s ;-).

De feestjes gaan ook vrolijk verder. We hebben weer een Goud is Fout feestje gehad. Wij ’s morgens zitten denken wat gaan we aan doen. (je kan het feestje een beetje vergelijke met Carnaval, lekker verkleed en los gaan). Op een gegeven moment kwamen we op het idee om als die tjappies van maaskantje te gaan. Wij opzoek naar een heel fout trainingspak. Je denkt dat je dat hier wel kan vinden maar helaas. Kwamen we uit op een hele leuke joggingsbroek hebben we die maar gekocht. Het eind resultaat zie je op de foto’s. ’s avonds op naar Goud is Fout, nog even een groepsfoto maken en dan kunnen we gaan. Op weg naar een mooi feestje. Aangekomen bij het feestje zat voor mij de stemming er al helemaal in Wipneus en Pim waren er. Wat hebben we gefeest die avond en ook flink gelachen. Ik ben ook heel verstandig geweest heb lekker aan de cola gezet die avond. De terug weg in de auto konden de buren en verdere mensen nog even mee genieten van ons liedje. We hebben de L we hebben de A: LALALALALALALALALA en daar zaten we met 5 meiden in de auto hihi.

Verder ja gaat het leventje op Curaçao echt heel snel. Ik denk alweer zo over 2 weken komen Sandra en Anke alweer en over een maandje zijn Mirjam en papa al bijna hier..

Ik ga weer even genieten van mijn lang weekend voor de mensen die het niet weten het is ook op Curaçao Pasen :D ow ja, we hebben op stage ook nog een heerlijke paas brunch gehad. Die foto’s staan helaas niet in album ik kon er maar 40 laden :-)

http://www.mijnalbum.nl/Album=TH4DNNXM

Heel veel liefs en Ayo

  • 22 April 2011 - 22:35

    Linda G:

    Hee kim! Leuk verhaaltje en ik ben blij om te horen dat je een onvergetelijke verjaardag hebt gehad.. En natuurlijk vergeten ook jou vriendinnetjes je verjaardag niet :)

    Geniet er nog maar lekker van, voordat je het weet zitten we we samen in de Nirkant :P

    xje Linda

  • 23 April 2011 - 05:46

    Remco:

    hey kimmetje,

    zo zie je maar weer, het was misschien wel raar en af en toe moeilijk om je verjaardag zo ver van alles en iedereen die je lief is te vieren maar als je zo ver weg bent en je vriendinnetjes sturen je zo iets leuks dan blijkt maar weer eens wat je voor hen betekend. op dat moment idd even slikken maar ik weet zeker dat het traantjes met een glimlach waren:) want het is een o zo mooi gebaar van echte vriendschap. en uiteraard heb je er met je huisgenootjes toch een gezellig feest van gemaakt (had ook niet anders verwacht :P)

    ik weet zeker dat je deze verjaardag nooit van je leven zult vergeten. en hoorde van jullie mir dat je nog een leuk verjaardagscadeau te goed hebt.
    geniet ervan, net als van alles wat je daar gaat meemaken want het zijn nog maar 2 maandjes en dan zijn dat mooie strand en die mooie dingen die je al gezien hebt en nog kunt zien weer een paar uur vliegen weg en zit je weer gewoon bij DC op het terrassje....

    verder veel succes met je lange dagen op stage maar met de vele uurtjes nu kun je die straks lekker opnemen als jullie pap en jullie mir er zijn.

    nogmaals blijf genieten en spreek je snel weer een keer

    gr, Remco

  • 23 April 2011 - 08:46

    Cindy:

    heee reismaatje!!!

    Leuk om je zo gezellige verhaaltje te lezen! Wat maak jij daar toch veel mee..
    Echt een avontuur, blijven genieten Kim! Zijn onze kaartjes ook aangekomen?
    Heb je mijn vriendinnen al gezien :)?

    Hopelijk spreek ik je snel op skype.
    Groetjes aan anoek en linda!

    dikke kuss

  • 23 April 2011 - 09:38

    Ruud G:

    Mooi verhaal Kim!
    fijn dat het goed gaat met je stage en hopen dan het in het weekend weer mooi 'bak weer' wordt.. Gelukkig heb je wat goed weer deze kant op gestuurd ;)
    Als ik de foto's zie dan denk ik dat je het de komende twee maanden ook wel naar je zin zult hebben daar op Curaçao! Xx

  • 23 April 2011 - 15:02

    Anke:

    Hee lieve Kim :D

    Weer super leuk om je verhaaltje te lezen. Fijn dat je het daar nog steeds na je zin hebt en een leuke verjaardag hebt gehad. En natuurlijk was het ook een beetje raar, je bent zo gewend om je verjaardag met vrienden, familie en natuurlijk je tweelingzus te vieren. Gelukkig had je het ook leuk :D! Heb je trouwens mijn kaart ook gehad?

    Super leuke foto's. Haha met de new kids, geweldig. Ook al is het niet sprekend. Trouwens heb je nog nooit met make-up ofja oogschaduw gezien, staat je goed ;)

    Tot snel meid , dan hoor ik al je verhalen -> kan niet wachten!!

    xxx

  • 23 April 2011 - 19:34

    Lianne:

    Ha die Kim

    Wat een heerlijk verhaal weer! Werken, feesten, in de zon liggen en werken, feesten en in de zon liggen!!
    Genieten dus....heerlijk! Geniet nog lekker verder en tot je volgende verhaal.

    XXX Lianne

  • 25 April 2011 - 11:16

    Jan Pijnenburg:

    mooi verhaal kim leuk dat je het zo goed gaat daar op curacao geniet er nog van want de tijd gaat heel snel heb hier alweer een week gewerkt groetjes jan

  • 25 April 2011 - 17:39

    Nicoleeeeeeeee:

    Kimmetje,

    Wederom weer een leuk verhaald:D
    Echt een top verjaardag heb je daar gehad:D
    De verjaardag van Mir was ook gezellig!!!!
    Heb je al bijna je stagetoetsten af?? je hebt hulplijn Nicoleeeeee niet nodig gehad??? Jaaa je hebt ook z'n goede voorbeelden;)
    Pascal en ik hebben afgelopen donderdag allebei tatoo laten zetten:D Pascal een tatoo van een schorpion op z'n tiet! (hahaha) En ik heb een enkelbandje met bedeltjes laten tatoëren:D Resultaat zie je nog wel op fotowwww.

    geniet er nog van meiddd,

    liefsxX

  • 26 April 2011 - 06:32

    Sandra :

    Lieve Kim,
    wat maak je toch veel mee en geniet je er super van!
    je hebt weer een mooi verhaaltje geschreven!
    met leuke fotos.
    je verjaardag is ook echt een feest geweest zo te zien op de fotos :d
    meid geniet er lekker van en tot over een paar daagjes!

    Liefs xx San

  • 26 April 2011 - 07:44

    Inge:

    Hoi meidje!
    Wat fijn dat je het er naar je zin hebt.
    En dat je toch een leuke verjaardag gehad hebt.
    Denk maar zo voor je het weet zit het er op Geniet er nog maar van!

    Xxx Inge

  • 26 April 2011 - 09:21

    Pap En Mam:

    hoi kim als je dit leest hoop ik dat je laptop t weer doet, ik vind dat je leuk op de fotos staat vooral die makeup,als ik even niks te doen heb en denk aan jou en roel tijd bij jou 6uur eerder bij roel 6uur later wel raar hoor hier alles goed wij horen of zien wel grkusjes pap&mam

  • 26 April 2011 - 18:29

    Jos:

    Beste Kim

    fijn om te horen dat je daar ook een leuke verjaardag hebt gehad.
    wij hebben op dit moment bijna net zo'n mooi weer als daar dus wij worden hier ook wel bruin.
    en feesten doen we hier ook.

    tot over een paar maanden kim

    groetjes jos en de rest van de familie

  • 27 April 2011 - 08:25

    Fieke:

    Wat leuk om weer wat van je te horen Kim.
    Erg fijn dat je z'n leuke verjaardag hebt gehad. Geniet nog maar lekker door, want je vermaakt je goed!!

  • 05 Mei 2011 - 17:53

    Pap En Mam:

    haai kim fijn dat de laptop t weer doet, vond t erg leuk om je stem weer te horen, veel plezier in t weekend met je klasgenootjes, wij horen t wel weer,totkijk Ayo Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

@ Curaçao --> Playa Lagun

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 29859

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Curaçao

Landen bezocht: