Het leven gaat gewoon door - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu Het leven gaat gewoon door - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Beijers - WaarBenJij.nu

Het leven gaat gewoon door

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik was gebleven in de week van 25 april ergens. Het was dinsdagavond ik zit lekker op mijn kamer een boekje te lezen komt er een huisgenootje binnen.. Kim ik heb gehoord dat jij een knoop ergens aan kan maken.. Ja hoor daar gaan we 1 keer een keer ergens een knoop aan gemaakt nu komen ze hier de hele tijd over de vloer.. Zo zie maar weer dat de mavo toch nog ergens goed voor is geweest. Het wassen, koken, knoopjes ergens aan maken enz. het voor mezelf zorgen gaat me toch aardig goed af.

Woensdagavond was het tijd voor een GTST avond. Ik ondertussen 2 GTST geladen en toen ging er iets mis. Ik sloot een schermpje af op mijn laptop en daarna deed mijn laptop helemaal niks meer hij was gecrasht. Maar gelukkig hebben mijn collega’s lieve broers. Dus ikke gevraagd of die broer mijn laptop kon maken. Nou dan moest ik als blondine uit gaan leggen wat er met mijn laptop aan de hand was. Nou nog even gebeld met mijn oom dus uiteindelijk kwam het er op neer dat mijn harddisk kapot was. Dus dat alles van mijn laptop weg was of er moest nog een Back-up van gemaakt worden. Nou uiteindelijk viel het allemaal mee mijn schroefje van mij harddisk was kapot en los geschoten waardoor mijn laptop het dus niet meer deed. Ze hebben er een nieuwe schroefje ingezet en nu doet die het weer. Gelukkig..

Vrijdagavond 29 april Queensnight op Curaçao
Het was een gezellig een geslaagd avondje. Eerst op weg naar Mambo waar eigenlijk 80 % NL-talige muziek werd gedraaid.. De meeste huisgenoten vinden daar niet zo heel veel aan maar ikke uiteraard wel. Omdat de meeste het niet zo heel veel aan vonden zijn we maar naar Cabana gegaan. Om 1.00 uur was het bij Cabana afgelopen en toen zijn we naar Mambo terug gaan. Voor diegene die het niet weten dat zijn 2 strandjes die bijna naast elkaar liggen dus je kunt daar gewoon van op en neer lopen. ;).. Het was een geslaagd avondje met af en toe een klein regenbuitje tussendoor, maar dat maakt niet zo heel veel uit met die warme weer droog je toch lekker snel weer op.

Op naar Koninginnedag: We hadden afgesproken dat we rond 14.00 uur zouden gaan naar Punda om te gaan kijken wat daar te doen was. We wisten al dat er vanaf 18.00 uur een feestje was op het wilhelminaplein. Wij van te voren nog even flink geshopt. Ik moest nieuwe slippers hebben want die van mij die waren kapot gegaan. De meeste mensen weten wel dat ik hekel heb aan winkelen maar die dag ging het aardig goed ik stond in de winkel zag mijn slippers en ik was naar 1 minuut ongeveer weer naar buiten. Sneller kond het echt niet. Verder hebben we nog lekker door gefeest en uiteindelijk om 2.00 uur weer gaan slapen. De dag was lang genoeg en super leuk om een keer mee te maken op Curaçao

DE AANKOMST VAN MIJN VRIENDINNETJES
Sandra en Anke zijn vorige week zaterdag geland op het zonnige en heerlijke Curaçao. Als verrassing was ik naar Hato toe gereden om hun daar even een dikke knuffel te geven. Want hoe fijn is het om eindelijk een keer bezoek van jou in je armen te sluiten.. Dat is heerlijk.. Zaterdagavond ikke me klaar gemaakt en ben met hun Punda in gegaan om lekker wat te gaan eten met ze.. Bij het wilhelminaplein hebben we gezellig met zijn 3tjes gegeten.. Daarna ben ik weer naar huis gegaan want hun waren best moe.. Zondag morgen ben hun weer vroeg gaan halen hebben we gezellig met zijn 3tje bij Saint Tropez gelegen. Om 13.00 uur was het voor mij een tijd om naar Hato te gaan om samen met Linda en Anoek de ouders van Linda uit te gaan zwaaien. Daarna zijn we met zijn 5en even gaan genieten van het mooie weer op Saint Tropez.. ’s Avonds heb ik ze ook nog even laten zien wat hier lekker feesten is op het strand.. Gezellig met zijn allen naar Wet & Wild geweest..
Maandag had ik afgesproken omdat met ze een westtour te gaan maken. Eerst naar Shete Boka, Playa Forti (het meeste westelijke punt van Curaçao), De grote knip en naar Cas abou.
Bij Shete Boka hebben we ongeveer 40 min rond gelopen en genoten van de mooie omgeving, daarna doorgereden naar Playa Forti het strandje is hier minder mooi dus hier gingen we niet liggen maar natuurlijk wilde ik hun wel laten zien wat het was. Ook ben ik op dat punt van een rots gesprongen in de zee. (hier is een filmpje van gemaakt wat ik op mijn hyves zal zetten. Voor de mensen die mijn site niet kennen www.blont-je.hyves.nl) Dat was ook een hele mooie ervaring en die kan ik weer van mijn lijstje afstrepen ;).. Daarna door naar de grote knip, natuurlijk moet je dat ook gezien hebben voor dat je naar huis gaat. we hebben daar even een hele foto sessie gehouden en daar doorgereden naar Cas Abou en daar hebben we nog een paar uurtjes zitten bakken.
De rest van de dagen heb ik gewerkt tot vrijdag en toen was het weer even tijd om even wat te gaan doen met mijn vriendinnetjes. Anoek en Linda gingen deze keer ook mee. We zijn naar de struisvogelfarm gereden en hebben daar een tour gedaan, zo zie en hoor je veel van de struisvogel het was mooi om te zien. ’s Avonds zijn we naar Mambo gegaan want daar kwam Partysquad.. Halverwege de avond voelde ik me niet helemaal dus ben ik met Anke en Sandra meegegaan naar het hotel om daar lekker te gaan slapen in een king size bed. Ook heb ik in deze week lekker genoten van een warme douche :D

Maandag kreeg ik ook nog even slecht nieuws te horen uit Neerkant.. Het was verschrikkelijk om dan hier te zitten en dat je niet even met je familie en eigen vrienden bent. Maar gelukkig ben ik goed op gevangen door Linda en Anoek en mijn andere huisgenoten.

Ik wil Anke en Sandra bedanken voor de super mooie tijd op Curaçao. Ik hoop dat hun 2 erg genoten hebben van het (beetje) mooie weer en natuurlijk ook van het mooie eiland. Dames masha danki.

http://www.mijnalbum.nl/Album=CYUNGENM

Verder wil ik iedereen een fijn weekend wensen en tot de volgende keer

Ajo,

  • 14 Mei 2011 - 14:37

    Femke:

    Hey Meisje!

    Weer veel gedaan zie ik! Goed zo, nog eventjes en dan je echt weer thuis maar eerst komen je zusje en je pa nog eventjes op bezoek he!
    Ik ga over 4 nachtjes op vakantie, kan niet wachten. Even weg uit het leventje in Nederland en het werk en van de problemen om heerlijk in Turkije aan het strand te gaan liggen!

    Geniet er nog van he, dat hebben we deze week wel weer geleerd dat dat het belangrijkste is !

    Kusje

  • 14 Mei 2011 - 19:29

    Cindy Van Der Putten:

    haa lieveee Kim!

    Heel raar maar het is goed dat je het net op skype zei want ik krijg geen mailtjes meer.. Heel raar :S.

    Weer een super leuk verhaaltje!
    Toch is het ook echt fijn om je via skype te horen :)!
    Nog een paar weekjes en je bent weer terug in town. Geniet er nog van meisjee!

    Spreek je snel weer.
    Een warme dikke kus van uit Nederland ;) haha.

  • 15 Mei 2011 - 17:49

    Tonnie V/d Putten:

    Hoi Kim,

    Heel leuk jou verhalen om te lezen.
    Gezellig op stap met je klassengenoten die op bezoek waren, dat geeft een vertrouwd gevoel. Eindelijk een warme douche na zoveel weken. Kim ik wens je nog veel plezier in Curacau.

    Heeeeeel veel groetjes Tonnie

  • 15 Mei 2011 - 21:30

    Remco:

    Hey Beij,

    fijn om te horen (en te zien op de foto's) dat je naast je lange dagen op stage je tijd goed benut met genieten en plezier maken. en ook dat na je laptopcrasch je je foto's nog hebt. maak maar heel vlug een back-up want de eerste keer dat je die mooie dingen ziet en meemaakt geven achteraf het leukste gevoel om aan terug te denken als je de foto's nog eens bekijkt.

    ook leuk dat je eindelijk eigen vriendinnen in je armen hebt kunnen sluiten, gelukkig kun je dit daar nog vaker met als hoogtepunt jullie mir en pap. (je ls is al aan het aftellen :)..

    vele hebben het al geschreven maar blijf in de laaste weekjes ook genieten al zullen er wat moeilijke momenten tussen zitten als mensen weer gaan. als ze gaan zijn ze niet veel langer als een "gewone vakantie" weg en zet voor ieder moeilijk moment "gewoon" nog een heel mooie moment tegenover die je daarna weer aan hen kan laten zien. als je twijfelt ga het beleven want het kan beter tegenvallen als dat je later spijt hebt dat je het niet gedaan/gezien hebt.

    Het waren maanden, nu nog maar weekjes en voor je het weet zijn het dagen en uren en gaat het aftellen veel en veel te hard.. en is er te weinig tijd voor de dingen die je "nog wel een keer" wil gaan bekijken. die kans is over 6 weken namelijk weer heel ver weg.. als je in ons eigen dorpje aan het terugdenken bent op een onvergetelijke tijd.

    spreek je hopelijk snel weer eens

    gr. Remco

  • 16 Mei 2011 - 10:06

    Anke:

    Hee Kimmie!!

    Super leuk weer om je reisverslag weer te lezen ;) Ik vond het dan ook super leuk dat we je opgezocht hadden en het was zeker een mooie tijd in Curacao. Inderdaad van maandag was niet zo'n goed nieuws, hoop ook dat wij je een beetje hebben kunnen opvrolijken en fijn dat je ook genoten hebt met ons :)

    Ik hoop dat je niet nog meer rare dingen uit Neerkant krijgt te horen en dat je nu nog even mag genieten van je mooie tijd daar. Alles wat ik nu lees kan ik nu goed plaatsen :P

    Tot over 6/7 weekjes meid (L)
    xx

  • 18 Mei 2011 - 10:50

    Mam:

    weer een leuk verhaal en fotos lekker genote met je klas genote je straalt t uit ik denkt dat de week te kort is voor jezus en pap dat ze veel moete bezichtige maar t word wel vast gelegd.grxxx mama

  • 21 Mei 2011 - 18:06

    Lianne:

    Ha die Kim!
    Beter laat dan nooit had ik gedacht. Wat een heerlijk verhaal weer. Ondanks dat je iets minder leuks heb moeten verwerken blijf je ook genieten. Goed zo Kim! En jullie pap en zus al gearriveerd? Wat fijn om je dierbare weer zo dicht bij je te hebben en te kunnen knuffelen. Zoals ik begrijp is het nu nog 6 weken. Na het bezoek nog 5....is te overzien maar ik denk dat je het ook weer heerlijk vindt om naar Neerkant te gaan hè? En dat hoort ook zo natuurlijk. Geniet nog lekker ff verder want de tijd vliegt. Lieve Kim, tot het volgende verhaaltje!
    XXX Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

@ Curaçao --> Playa Lagun

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 29863

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Curaçao

Landen bezocht: